Producenci
Regulamin zakupów
Regulamin zakupów
 
   1.
      Sklep internetowy prowadzi sprzedaż za pośrednictwem sieci Internet na rzecz kontrahentów na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej. Właścicielem i administratorem sklepu pod adresem abc-automatyka.pl jest firma: COMEL Sp. z o.o. ul. Orłowska 49C 81-522 Gdynia NIP: 584-020-13-70 REGON: 002830540. Firma wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy  Gdańsk-Północ, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000080677, o kapitale zakładowym  50,000 złotych.
       
   2.
      Wszystkie produkty oferowane w sklepie, jeżeli na karcie produktu nie zaznaczono wyraźnie inaczej, są wolne od wad fizycznych. Wszystkie oferowane produkty są wolne od wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

   3.
      Podstawowe ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta, po potwierdzeniu pocztą elektroniczną przez pracowników w toku procesu sprzedażowego.  

   4.
      Na wszystkie towary sprzedawane w naszym sklepie wystawiamy faktury VAT.
       
   5.
      Zamówiony towar dostarczamy za pomocą firm kurierskich lub przy użyciu Paczkomatów. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku transportu. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w naszych magazynach w Gdańsku, Gdyni i Rumi, w dni powszednie w godzinach 08:00 do 16:00.

   6.
      Możliwe są następujące formy płatności:  
  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką/kartą kurierowi.

  • Przedpłata (faktura Proforma - wysyłka po zaksięgowaniu wpłaty) Płatność przelewem na konto po przesłaniu faktury VAT Proforma. Rezerwujemy towar w naszym magazynie i przesyłamy e-mail zawierający nasz numer rachunku bankowego. Po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy

  • Gotówka/Karta płatnicza/Blik płatność gotówką, kartą płatniczą lub blik w punkcie odbioru towaru.

Dodatkowe koszty związane z poszczególnymi formami płatności określone są w cenniku transportu.

   7.
      Rzeczywisty czas realizacji zamówienia zależy od dostępności towaru i momentu złożenia zamówienia lub wpływu płatności. Jest to czas, który potrzebujemy, aby zidentyfikować płatność, skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

      Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez firmy kurierskie.

 
  8.
    Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2014 r. poz. 827) i zmianami wprowadzonymi od 01 stycznia 2021 mamy trzy kategorie kupujących uprawnionych do odstąpienia od umowy
  • konsumenci, czyli osoby fizyczne dokonujące zwykłych zakupów

  • przedsiębiorcy, którzy dokonują zakupów niezwiązanych z prowadzoną działalnością gospodarczą,

  • osoby fizyczne prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), zawierające umowę bezpośrednio związaną z prowadzoną działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej

Kupujący spełniający jedną z trzech kategorii, który zawarł za pośrednictwem Sklepu internetowego umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od tej umowy bez podania jakiejkolwiek przyczyny. 

WYŁĄCZENIA - Wobec niektórych umów nie stosuje się ustawy o prawach konsumenta, czyli kupujący nie ma tu prawa odstąpienia od umowy. Niezależnie od tego – prawo do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość jest w niektórych sytuacjach niedozwolone lub ograniczone.

Dotyczy to w szczególności umów:

- w których cena lub wynagrodzenie zależą od wahań na rynku finansowym, niezależnych od przedsiębiorcy i mogących wystąpić przed upływem terminu na odstąpienie od umowy

- w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

- w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub higienę, jeżeli opakowanie to zostało otwarte po dostarczeniu

- w których przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami

- zawartych w drodze aukcji publicznej

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć korzystając z formularza, jednak nie jest to obowiązkowe.    

      
  9.
       W przypadku odstąpienia od umowy, Kupujący ma obowiązek zwrócić towar niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia umowy sprzedaży/dostawy towaru. Towar może zostać odpakowany i wstępnie sprawdzony, ale nie może być używany (obowiązują wyłączenia).

W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient.

Każdy kupujący ma prawo do reklamacji wadliwego towaru lub usługi. Reklamowany towar należy po uzgodnieniu odesłać standardową przesyłką kurierską DHL na koszt Sprzedawcy na adres: 81-522 Gdynia, ul. Orłowska 49C

     Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakich użył Kupujący, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu płatności - w każdym przypadku Kupujący nie poniesie opłat w związku z tym zwrotem.

     Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Kupującego do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Kupującego dowodu odesłania towaru, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  
  10.
      W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszty dostawy ponosi sklep.

  11.
      Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia zamówienia przez naszych pracowników.  

  12.
      Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl